Ghid pentru folosirea inteligenței artificiale în școliMinistrul Educației, Daniel David, a anunțat, joi, că urmează ca în cel mult două să fie introdus un ghid de utilizare a inteligenței artificiale în preuniversitar. Ghidul, a precizat el, va arăta cum poate fi folosită inteligența artificială, astfel încât să „fie un plus, nu un minus”, în contextul în care tot mai mulți elevi folosesc această tehnologie în procesul de învățare. 

„Tehnologia, inclusiv inteligența artificială, nu este bună sau rea în sine, ci devine mai bună sau mai rea în funcție de cum o utilizăm. (…) Nu ne oprește nimeni să folosim sistemul de inteligență artificială pentru a rezolva o problemă”, a mai spus el și a adăugat că, în România, „avem în zona învățământului superior, și parțial în diverse segmente ale învățământului preuniversitar, instrucții, ghiduri de utilizare a inteligenței artificiale”.

Ministrul a anunțat, în premieră la Digi24, că urmează ca în cel mult două săptămâni să iasă un ghid de utilizare a inteligenței artificiale în mediul preuniversitar, acesta putând fi utilizat pentru a vedea „cum să folosești inteligența artificială, nu doar focalizată pe rezultat, focalizată și pe pașii care te duc la rezultat. Deci cum să folosești inteligența artificială pentru a fi un plus și nu un minus”. Ministrul a mai precizat că acest ghid țintește către învățământul preuniversitar, fiindcă în zona universitară diversele universități deja și-au dezvoltat propriile ghiduri.

Distribuie acest articol!