1 pag 7 pastile„Educaţia nu este cât de mult ai memorat, nici măcar cât ştii.Este capacitatea de a diferenţia între ceea ce ştii şi ceea ce nu ştii.” (Anatole France)
Este cunoscut paradoxul prin care se afirmă că, în condiţiile în care ştii din ce în ce mai mult, îţi dai seama că ştii mai puţin. Conform dicţionarelor, „a şti” înseamnă „a poseda cunoştinţe sistematice într-un domeniu, a stăpâni o ştiinţă, o artă etc.”  Se spune, de asemenea, că a deveni expert într-un domeniu presupune acumularea unui număr de aproximativ 10.000 de ore de studiu. Având în vedere că acest număr de ore reprezintă activitatea la catedră pe o perioadă de aproximativ 20 de ani, profesorul poate fi asimilat unui expert, cel puţin în a şti câte mai are de învăţat…
Prof. Gabriel VRÎNCEANU, Colegiul Naţional Iulia Haşdeu, Bucureşti

Așteptăm la redacție materiale (educație, didactică, pedagogie, reformă, cultură, societate, opinii etc.) pentru a le publica în revista tipărită și pe site-ul revistei “Tribuna învățământului”.
Email: tribuna@megapress.ro

Distribuie acest articol!