Sprijin pentru școlarizarea copiilor din medii defavorizate

Proiectul intitulat „Educând o generație, schimbi viitorul țării”, creat de Asociatia Îngeri pentru Suflete, a obținut cea mai mare parte (47,78%, reprezentand 716.685,26 lei) din voturile participanților la campania CSR „Fapte bune făcute profi”, a retailer-ului Profi, cel mai mare angajator privat din țara noastră.

Alexandra Timar, președintele Asociatiei Îngeri pentru Suflete, subliniază: „Acest rezultat al campaniei Fapte bune făcute profi ne onorează și ne responsabilizează în același timp. Mii de oameni au dorit să sprijine copiii din medii defavorizate să meargă la școală, să aibă un viitor mai bun. Le mulțumim din suflet pentru încrederea acordată. Mulțumim Profi România pentru acest sprijin uriaș care face posibil ca 10.000 de copii din mediile defavorizate ale României să poată merge la școală beneficiind de un suport complet. Totodată, felicitări tuturor proiectelor participante la campanie. Educând o generație schimbi viitorul țării”.

Campania a avut ca obiect susținerea unor proiecte din domeniile educație, sănătate, mediu, cultură, social. Ierarhia proiectelor și ponderea sprijinului pentru fiecare din totalul de 1.500.000 de lei dăruiți de Profi au rezultat din punctele direcționate de clienți către fiecare proiect. Odată cu proiectul câștigător, beneficiază de premii, în ordine, proiectele: „Hidroterapia schimbă vieți – Asociația Școala Mamei Junior, 18,48% din voturi, 277.204,35 lei; „Nu lăsăm pe nimeni în urmă” – Asociația Blondie), 16% din voturi, 240.010,94 lei; „Ambulanța pentru Monumente” – Asociația Monumentum, 8,29% din voturi, 124.294,54 lei; „Viitor cu păduri, fără viituri” – Asociația Viitor Plus, 5,14% din voturi, 77.098,67 lei; „Schimbă destinul unui refugiat” – Fundația Consiliul Național Român pentru Refugiați (CNRR) și Asociația Logos, 4,31% din voturi, 64.706,23 lei.

Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food, conchide: „Din 2011, magazinele Profi contribuie constant la mai binele comunităților din jurul lor prin campanii care ne propunem să răspundă cât mai bine nevoilor din societate. Felicit ONG-urile participante pentru felul în care cunosc problemele oamenilor și ajută la atenuarea lor, acum și cu ajutorul contribuției noastre”.

Distribuie acest articol!