O nouă abordare a procesului educațional, care depășește învățarea tradițională

O nouă abordare a procesului educațional, care depășește învățarea tradiționalăFacultatea de Management a Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA) și agenția de employee experience Exploratist au organizat în perioada octombrie 2023-ianuarie 2024 cursul Marketing intern & Employer Branding. După cum anunță SNSPA, cursul le-a oferit studenților „o experiență de învățare la 360 de grade. Această abordare cuprinzătoare a procesului educațional depășește învățarea tradițională, cu scopul de a oferi studenților o perspectivă completă asupra subiectelor studiate.

Învățarea la 360 de grade pune accentul pe experiențe practice și activități aplicate, cum ar fi studii de caz reale, proiecte, simulări și colaborări cu industria. Acestea îi ajută pe studenți să aplice cunoștințele în contexte reale și să dezvolte abilități în domeniile employer branding-ului și managementului corporativ, aflate în permanentă evoluție.

Cursul a inclus șapte seminare și șapte sesiuni practice, bazate pe studii de caz reale, selectate din activitatea agenției Exploratist, și au fost susținute de lector univ. dr. Adina Săniuță, din cadrul Facultății de Management (SNSPA), alături de invitați la seminar: Mirela Tănase, Senior Partner, Sales & Strategy (Exploratist) și Silviu Andrei Petran, Managing Director (Exploratist). La finalul cursului, echipele de studenți și-au prezentat proiectele, care au fost evaluate de echipa Exploratist și de coordonatoarea cursului.

De asemenea, subliniază SNSPA, cursul „a cuprins o serie de seminare și studii de caz menite să le ofere studenților SNSPA o perspectivă detaliată asupra complexității domeniului. În cadrul seminarelor, participanții au explorat fundamentele brandingului, acoperind aspecte precum employer branding și comunicarea internă, implicarea părților interesate în strategia de employer branding, precum și auditul și definirea Propunerii de Valoare pentru Angajați (EVP).

Prin sesiunile practice și cu ghidarea echipei Exploratist și a titluarului de curs din cadrul Facultății de Management (SNSPA), studenții s-au pregătit pentru proiectul final de lucru în echipe, elaborând strategii practice de employer branding. În paralel, studiile de caz au evidențiat exemple concrete din companii de renume din diverse industrii, oferindu-le participanților informații relevante pentru aprofundarea cunoștințelor”.

Cele mai potrivite experiențe de predare pentru studenți

Lector univ. dr. Adina Săniuță, coordonator al programului de masterat Management și Branding Corporativ din cadrul Facultății de Management (SNSPA): „Întotdeauna ne propunem să dezvoltăm cele mai potrivite experiențe de predare pentru studenții noștri, astfel încât să le oferim fundamentele educaționale necesare pentru viitorul lor de potențiali lideri: de aceea, continuând tradiția facultății noastre de învățare practică, solid ancorată în teorie, am dezvoltat, împreună cu Exploratist, un parteneriat de livrare de cunoștințe util masteranzilor noștri, înmatriculați la programul Management și Branding Corporativ. Abordarea educațională propusă de agenția Exploratist, aliniată la dinamica domeniului de management al brandului de angajator, și expertiza noastră academică s-au dovedit un succes.”

Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist: „Împreună cu Facultatea de Management (SNSPA), ne-am angajat să contribuim la transformarea viziunilor și practicilor în employer branding, împărtășind din cunoștințele și perspectivele valoroase care ne-au modelat viziunea. Scopul nostru a fost să inspirăm o nouă generație de profesioniști și să-i echipăm cu informațiile și abilitățile de care vor avea nevoie pentru a construi medii de lucru în care angajații să fie onorați și ca oameni, nu numai ca resurse umane, pentru ca fiecare om să-și atingă potențialul maxim, iar organizațiile să-și îndeplinească obiectivele.”

Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales Exploratist: „Am creat pentru studenți o experiență de învățare care să-i inspire și să-i implice activ în procesul de studiu. Tinerele talente au un potențial inestimabil și vin mereu cu o perspectivă proaspătă. Suntem mereu dedicați să-i sprijinim să-și dezvolte abilitățile și să-și îndeplinească aspirațiile, pentru a construi un viitor mai bun. Ne-a bucurat mult parteneriatul cu Facultatea de Management (SNSPA) și pentru faptul că am creat împreună seminarul de Marketing intern & Employer Branding. Pentru Exploratist, acest seminar a fost încă o oportunitate de a inova și de a face lucruri cu sens, ceea ce este întotdeauna foarte important pentru noi și este motorul strategiei noastre de business.”