Cognizant România lansează un nou concept edu-tech, un studio tech interactiv pentru copii, la Destiny Park, oraș în miniature din București, dedicat copilor, unde compania este prezentă cu un spațiu alternativ de joacă și învățare.
Cognizant România este singurul partener IT al Destiny Park. Cee ace oferă acum este caracterizat ca „o nouă experiență gândită să activeze creativitatea și curiozitatea vizitatorilor. Copiii care vor ajunge în spațiul de experiență Cognizant vor face primii pași pe tărâmul IT-ului. De la puzzle-uri inedite, serii logice, intrebări de cultură generală legate de tehnologie, la jocuri menite să le dezvolte diverse abilități și cunoștințe, toate acestea le oferă copiilor și tinerilor un cadru optim pentru explorarea tehnologiei într-un mod atractiv”.
Raluca Dolan, HR Director, Cognizant România: „Investim în educație prin metode alternative, cum este colaborarea cu Destiny Park, acest spațiu inedit care își va pune amprenta asupra noilor generații de tineri.”
Ana-Maria Pascaru, director de marketing, Destiny Park: „Destiny Park este un reper în educația non-formală în România. În 2023 am avut 173.175 de vizitatori. Când am deschis parcul, în septembrie 2022, am luat în calcul, pentru primul an, doar vizitatori din București și Ilfov. Acum ne vin copii nu doar din tot sud-estul și sud-vestul țării, dar și din orașe precum Cluj-Napoca, Iași, Oradea sau Timișoara și din străinătate. Acest lucru ne bucură, pentru că oamenii au înțeles repede ce înseamnă învățarea prin joacă și joc. Parteneriatele cu companii de renume precum Cognizant ne ajută să aducem realism în experiențele copiilor și să consolidăm percepția acestora despre industriile reprezentative. Copiii iubesc tehnologia și se bucură de experiențele care aduc și distracție, pe lângă informații. De aceea, activitatea Cognizant din Destiny Park este foarte apreciată, iar schimbarea pe care tocmai am făcut-o îi va face pe copii să fie și mai interesați de domeniul IT.”
După cum subliniază inițiatorii, „activitățile sunt structurate pe categorii de vârstă, 3-6 ani, 7-10 ani și 11-14 ani, astfel încât fiecare copil care ajunge în Studio-ul Cognizant să aibă parte de o experiență memorabilă, potrivită atât cu vârsta, cât și cu percepția, înțelegerea și curiozitatea sa”.
Investiții în educație și în comunitate
În același spirit al investiției în educație, Raluca Dolan, HR Director, Cognizant România, adaugă: „Investim în educație și în comunitǎțile din care facem parte. La finalul lunii iunie am donat echipamente IT în valoare de 85.000 euro cǎtre Asociația Studenților Universitǎții de Artǎ și Design din Cluj-Napoca.”
Referitor la formarea continua, interlocutoarea precizează: „Educația continuǎ este o direcție strategicǎ în Cognizant România, angajații noștri beneficiază de programe vaste de Learning & Development, incluzând programe diversificate de Reskilling și Upskilling și programe de inovare (Bluebolt). În iunie am avut o sǎptǎmânǎ dedicatǎ Learning & Development, iar în iunie-iulie derulǎm intern Innovation Festival, context în care colegii noștri împǎrtǎșesc experiențe de inovare.”
Nevoia ca fiecare specialist IT să-și analizeze abilitățile, sǎ învețe, sǎ se dezvolte constant
Pe linia valorificării formării de nivel superior, Cognizant România anunță că recruteazǎ peste 100 de experți IT.
Mihai Constandiș, Country Manager, Cognizant România: „Sectorul IT a resimțit provocǎri constante în ultimii ani, de la creșteri accelerate, pânǎ la reechilibrarea care a început în 2023. Capacitatea de adaptare și flexibilitatea companiilor, cât și a specialiștilor din domeniu reprezintǎ o prioritate în acest context. E important sǎ continuǎm sǎ generǎm valoare pentru fiecare industrie prin soluții digitale care evolueazǎ acum în mod accelerat și sǎ ne susținem clienții, asigurându-ne astfel succesul reciproc. Este nevoie ca fiecare specialist IT să-și analizeze setul de abilități și expertiza, sǎ învețe, sǎ se dezvolte constant, pentru a fi în pas cu noile tendințe. Acest lucru începe devreme, prin apetitul educat pentru tehnologie pe care îl au noile generații și continuǎ pe tot parcursul carierei fiecǎrui profesionist.”
Matei Neagoș, Head of Delivery, Cognizant România: „Pe măsură ce clienții noștri privesc tot mai mult spre viitor și se gândesc la cum va arăta business-ul lor mâine, căutând să inoveze, în special încercând să încorporeze inteligența artificială, am încercat să gândim serviciile și soluțiile pe care le oferim astfel încât să venim în întâmpinarea acestor nevoi. În ultimul timp, am observat o disponibilitate crescândă din partea clienților pentru investiții în această direcție. Prin urmare, în plus față de cei peste 100 angajați de la începutul anului 2024, recrutăm acum peste 100 de experți IT, nivel Mid-Senior, din toată România, pentru munca în regim hibrid, specialiști în Java, Full Stack Web, .NET, AI & Analytics, Data, DevOps și QA Automation.”
Acești experți, subliniază compania, „vor lucra cu clienți din SUA și Europa, companii care activează în domenii precum Healthcare, Media & Tech, Banking & Financial Services, Retail, Automotive, care își doresc experiențe digitale personalizate pentru utilizatorii lor finali și pentru business, cu scopul de a-și automatiza, optimiza și digitaliza experiențele. Specialiștii IT pot aplica la pozițiile disponibile direct pe pagina LinkedIn Cognizant, la secțiunea “Jobs” în România“.
Detalii: www.cognizant.com