Satisfacția generală la nivelul populației de la noi față de diverse aspecte ale vieții a înregistrat o creștere cu 5% în aprilie comparativ cu martie (65%), arată studiul național privind evoluția emoțională a românilor elaborat de compania Reveal Marketing Research.
Cu deosebire, se află într-un trend ascendent satisfacția față de carieră/locul de muncă (de la 62% în martie la 66% în aprilie) și satisfacția față de venituri (de la 45% în martie la 53% în aprilie). Totodată, în creștere se arată starea de spirit (cu 6%), starea de sănătate/condiția fizică (cu 9%), satisfacția față de mediul de locuire (cu 9%).
Este în scădere gradul de oboseală, cu 2% de la o lună la alta (30% în aprilie, 32% în martie).
În același timp, nivelul de motivație înregistrează cel mai scăzut nivel procentual din acest an și din cel precedent (3%). Emoțiile resimțite ca dominante în aprilie sunt îngrijorare (declarată cu pondere de 13%) și dezamăgire (pondere 12%).
Între priorități, în aprilie cel mai mult cresc depășirea obstacolelor și schimbarea (10% față de martie). Interesul pentru relații sociale și unitate se manifestă în scădere cu 3%; interesul pentru stabilitate, responsabilitate, credință apar în scădere cu 6%.
Studiul a fost realizat prin metoda de colectare CAWI – computer assisted web interview. Datele au fost colectate lunar, în perioada aprilie 2020-aprilie 2021, pe un eșantion reprezentativ national (urban și rural). Marja de eroare este de +/-3%. Nivel de încredere: 95%.
Realizator al studiului este Reveal Marketing Research, „companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa”.
Detalii: https://reveal.ro/