Vizitatorii centrului comercial Mega Mall din București sunt invitați să doneze cărți și rechizite pentru elevii din mediile vulnerabile în campania națională „Dăm aripi educației” organizată de World Vision România, în perioada 29 august-22 septembrie. Donațiile se fac în spațiul dedicat de la nivelul 1, zona Peek & Clopenburg și „vor ajunge la copiii din mediul rural care au nevoie de susținere pentru a-și continua educația”.
Roxana Baias, Group Head of Marketing NEPI Rockcastle: „NEPI Rockcastle se implică activ în susținerea acestei campanii, dar și în numeroase alte proiecte de responsabilitate socială. Suntem partenerii World Vision România de 4 ediții ale acestei campanii, iar anul acesta s-au alăturat proiectului 18 centre comerciale, astfel încât, vom reuși, prin donațiile colectate, să acoperim școli și comunități din 25 de județe. Pentru noi este o misiune asumată să contribuim la dezvoltarea tinerelor generații, iar educația este baza unei societăți sănătoase.”
După cum anunță organizatorii, „campania, aflată la cea de-a IV-a ediție, își propune să strângă resurse pentru 10.000 de copii și 500 de profesori din zonele defavorizate ale țării. Centrul comercial îi invită pe toți cei dornici de a sprijini educația tinerelor generații să participe la program.
Lansarea celei de-a IV-a ediții a campaniei Dam aripi educației a avut loc la Mega Mall, alături de elevii unei școli din comuna Unirea, Călărași. Au fost prezenți invitați speciali, precum: Ami, Denis de la The Motans, Marius Manole și Costin Giurgea. Nu au lipsit nici prezentatorii ProTV, Cosmin Stan și Lavinia Petrea, alături de reprezentantele NEPI Rockcastle, Roxana Baias și Anca Ghiorghiu. Invitații au discutat despre importanța cititului și puterea de «a visa» prin lectură, într-o clasă specială, pregatită de cei de la ISPACE, singurul spatiu imersiv dintr-un centrul comercial.
Primele trei ediții ale campaniei au sprijinit 34.532 de copii vulnerabili și 2.829 de profesori din 104 școli din mediul rural. Campania se desfășoară în următoarele mall-uri NEPI Rockcastle din țară: Mega Mall București, Vulcan Value Centre, Iris Titan Shopping Center, Shopping City Timișoara, Shopping City Piatra Neamț, Brăila Mall, Shopping City Târgu Mureș, Shopping City Sibiu, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Jiu, City Park Mall of Constanța, Pitesti Retail Park, Shopping City Buzău, Shopping City Ploiești, Shopping City Deva, Severin Shopping Center, Promenada Craiova, Shopping City Galați.
Campania națională este realizată de World Vision România, organizație care derulează programe de educație, ajutor umanitar, dezvoltare și advocacy, având ca prioritate bunăstarea copiilor. Parte a rețelei World Vision International, activă în aproape 100 de țări, World Vision România a sprijinit în 33 de ani sute de mii de copii și adulți din aproape 900 de comunități din 41 de județe.
Detalii: despre evenimentele găzduite de Mega Mall, pe site-ul oficial și pe paginile de Instagram și Facebook.