O experiență completă în marketing și comunicare

Formarea studenților în condiții similare cu cele din mediul profesional își găsește o nouă concretizare pe baza parteneriatului strategic încheiat între agenția de comunicare „pastel” și Facultatea de Marketing a Academiei de Studii Economice din București, parteneriat „menit să deschidă noi perspective pentru tinerii masteranzi în marketing și comunicare, cu obiectivul de a oferi studenților o experiență completă, care îmbină cunoștințele academice cu aplicațiile reale din industrie”.

Prof. univ. dr. Ioana Cecilia Popescu, decanul Facultății de Marketing a ASE București: „Colaborarea dintre pastel și Facultatea de Marketing deschide noi orizonturi pentru masteranzi, oferindu-le ocazia de a înțelege mai bine cerințele și dinamica unei industrii în continuă schimbare. Prin acest parteneriat, studenții au acces la o combinație unică de cunoștințe teoretice solide și experiențe practice relevante, facilitate de o agenție de comunicare integrată.”

Mihaela Stoica, senior project manager & head of BTL la pastel: „Creștem împreună cu noile generații de specialiști. Acest parteneriat ne oferă ocazia de a contribui la formarea tinerilor și de a le împărtăși experiența acumulată în proiectele noastre. Vrem să le oferim studenților un punct de vedere autentic asupra industriei, dar și încrederea că pot face diferența în cariera lor.”

Parteneriatul accentuează „importanța colaborării dintre universități și companii, oferindu-le tinerilor acces la instrumente practice și oportunități profesionale concrete. Astfel, masteranzii vor descoperi metode moderne de lucru (de exemplu, integrarea Inteligenței Artificiale în comunicarea de marketing) și vor fi implicați în mod direct în activitatea agenției, astfel încât aceștia să se antreneze pentru o carieră în industria de marketing și comunicare. Studenții vor fi integrați în toate departamentele agenției: creație, client service, PR & CSR, Social Media, Employer Branding, BTL”.

„pastel” are o tradiție de a sprijini educația 

Agenția „pastel” își reafirmă „angajamentul de a contribui activ la formarea noilor generații de specialiști pregătiți să inoveze și să inspire în cariera lor. Parteneriatul cu ASE București este o continuare a implicării constante a agenției pastel în proiecte educaționale. De la susținerea de workshopuri interactive și seminarii pentru studenți, până la inițiative precum pastelZ –  miniagenția care oferă tinerilor generației Z oportunitatea de a se implica în campaniile brandurilor partenere – ,  agenția de comunicare oferă constant timp, know-how și mentorat pentru noile generații de specialiști.

Apropierea de mediul academic vizează implicarea întregii agenții și este inspirată de viziunea Danei Nae Popa, owner pastel, care în urmă cu 18 ani, în ultimul an de facultate, a fondat agenția. În prezent, Dana este membru al Consiliului Consultativ al Facultății de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Prin workshop-uri practice, proiecte interactive și acces la expertiza specialiștilor, colaborarea își propune să transforme educația într-o experiență relevantă, care să pregătească studenții pentru provocările reale ale pieței. Succesul acestui demers poate fi amplificat de implicarea activă a clienților și partenerilor pastel, contribuind, prin eforturi comune, la formarea unei noi generații de profesioniști în marketing și comunicare, capabili să răspundă dinamicii și cerințelor industriei”.

Agenție de comunicare integrată

„pastel” este definită ca „o agenție de comunicare integrată, românească, cu o abordare strategică și creativă și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc. La aniversarea celor 18 ani de activitate, în anul 2024, agenția marchează o nouă etapă în evoluția sa, printr-o repoziționare strategică, dedicată și proiectelor de CSR și employer branding.

Cu o experiență solidă în industrie și un portofoliu de campanii premiate, agenția își direcționează creativitatea și resursele către inițiative care nu doar aduc valoare brandurilor, dar creează și un impact social și economic semnificativ. pastel își asumă rolul de catalizator pentru schimbări pozitive, devenind un partener esențial pentru companiile care doresc nu doar să inspire, ci și să creeze legături profunde și autentice între branduri și oameni”.

Liderul învățământului universitar de marketing din România

Facultatea de Marketing de la Academia de Studii Economice din București este „liderul învățământului universitar de marketing din România, propunându-și să fie recunoscută drept principalul partener academic al celor interesați de excelență în marketing, cu o contribuție semnificativă la dezvoltarea societății inteligente sustenabile.

Urmărind performanța academică și profesionalismul în educație, cercetare și implicare socială, Facultatea de Marketing oferă programe academice relevante, resurse adecvate pentru studenți, suport în eforturile de predare și cercetare. Oferta educațională a Facultății de Marketing include programe de studii pe toate ciclurile de învățământ: licență (un program cu frecvență în limba română și un program cu frecvență în limba engleză, un program cu frecvență redusă și unul de învățământ la distanță), masterat (Cercetări de marketing, Marketing și comunicare în afaceri, Marketing strategic, Management marketing, Marketing online, Relații publice în marketing și Customer Relationship Management) și doctorat”.

Distribuie acest articol!