Campanie de informare publică privind vaccinarea anti-Covid

Foto: Guvernul României

Elevul, tânărul, mama, bunica, turistul reprezintă primele categorii sociale pe care le vizează seria de spoturi ale campaniei de informare publică privind vaccinarea anti-Covid lansate de Guvernul României. În total, sunt 11 spoturi, difuzate cu sprijinul mass-media.

Cu ocazia lansării campaniei, prim-ministrul Florin Cîțu a subliniat, adresându-se publicului țintă: „Sunteți părinte, știți foarte bine cât de greu a fost anul trecut în care au trebuit copiii să stea acasă un an de zile, cu școala închisă, şi pentru că, în ultima jumătate de an, nu am avut suficiente persoane vaccinate. Acum avem vaccin și nu mai avem nicio scuză să nu putem să avansăm în această campanie. Am motive, dar nu v-aţi vaccinat, dar vreţi să mergeți să vă vedeți părinții mai des, vreţi să mergeți în concediu, dar aveţi temeri; soluția este să vă vaccinați. E cel mai sigur mod de a avea un concediu reușit. Fiecare român nevaccinat trebuie să se gândească la ce-i lipsește şi, bineînțeles, la cum i se schimbă viața dacă se va vaccina. Şi este simplu. Eu zic că toți vrem să ne întoarcem la normalitate”.

Îndemnul de la nivelul Executivului este: „Avem nevoie de toată lumea în această campanie. Oricine poate convinge pe altcineva să se vaccineze. Este un efort al nostru, al tuturor, doar împreună învingem această pandemie. Ne vaccinăm în număr cât mai mare și ne recâștigăm viața dinainte. România, hai că se poate!”

Campania de comunicare, a precizat prim-ministrul, a fost realizată cu sprijinul UNICEF, fără costuri din partea guvernului. Conceptul creativ și partea de producție reprezintă donații. Difuzare în mass media nu presupune costuri pentru că este o campania de informare publică de interes national.

Distribuie acest articol!