
Dana Dima și Bogdan Cernescu
BCR Școala de Business este o dovadă de ceea ce poate să însemne formare continuă: o platformă online, cu lecții și sfaturi practice de business pentru antreprenorii aflați la început de drum și pentru cei experimentați. Cursanții învață să-și completeze abilitățile native și simțul afacerilor cu cunoștințele necesare pentru un business inteligent. Platforma cuprinde în prezent patru cursuri cu peste 30 de capitole, 44 de materiale video și 40 de teste.
La zi, BCR Școala de Business, sub egida BCR, în parteneriat cu PRO TV, lansează un concurs online, în care antreprenorii sunt invitați să se înscrie pe pagina www.concursimperiulleilor.protv.ro, să-și facă cont pe platforma www.bcrscoaladebusiness.ro și să își prezinte planurile de viitor pentru a câștiga un premiu cash de 10.000 de euro din partea BCR. Câștigătorul va beneficia de consultanță de business de la echipa BCR.
Organizatorii subliniază că „participanții la concurs trebuie să prezinte povestea afacerii pe care o conduc, precum și motivația ce stă în spatele înscrierii la concurs și felul în care vor folosi cei 10.000 de euro pentru a dezvolta un business inteligent. Textele, ce vor fi evaluate de juriul competiției, nu trebuie să depășească 1.500 de caractere cu spații și pot include informații despre domeniul de activitate, inovația adusă de produsul/serviciul oferit, impactul businessului în comunitate, profitabilitatea afacerii, potențialul de creștere sau participarea în acceleratoare/incubatoare de afaceri. Participanții sunt îndemnați să prezinte și un moment dificil cu care s-au confruntat și pe care l-au depășit ulterior. Juriul va fi format din experți BCR în consultanță pentru firme micro și IMM-uri”.
BCR Școala de Business este prezentă la PRO TV în emisiunea Imperiul Leilor. Ambasadorii BCR în emisiune, cu sfaturi practice de educație antreprenorială, sunt Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR și Bogdan Cernescu, director Corporate Coverage. Temele pe care le prezintă sunt analiza de piață, obținerea de finanțare, sursele de venituri, planul de afaceri, pitch-ul de nota 10, planul de criză. Subiectele sunt detaliate înainte de emisiune în discuții live pe pagina de Facebook a PRO TV, cu Dana și Bogdan, alături de Ionuț Stanimir, directorul de marketing și comunicare al BCR.
Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR: „Imperiul Leilor a ajuns la cea de-a doua ediție și ne bucurăm să putem fi din nou alături, ca parteneri, în acest demers de promovare a antreprenorilor români. Am lansat platforma BCR Școala de Business anul trecut într-un context foarte dificil și cei 9.000 de utilizatori demonstează că am făcut pasul potrivit. Pentru a crea o afacere de succes este nevoie de perseverență și muncă susținută, și orice ajutor din partea unor specialiști cu experiență poate contribui semnificativ în accelerarea acestui proces ce poate fi dificil, dar și plin de satisfacții”.
Bogdan Cernescu, director Corporate Coverage: „Pentru a crea un business inteligent este nevoie de un cumul de lucruri, precum o analiză de piață realizată corect, un plan de afaceri bine pus la punct, un produs sau serviciu de calitate ce vine în întâmpinarea nevoilor pieței sau pregătirea pentru a atrage investitori. La BCR, credem cu tărie în dezvoltarea continuă a mediului de afaceri românesc și credem că antreprenorii sunt cei care creează locurile de muncă și îndrăznesc să pregătească un viitor mai bun pentru comunitățile lor”.
Foto: Dana Dima, Bogdan Cernescu